ninjalardaki adeletsizlik

1 sayfadaki 2 sayfası 1, 2  Sonraki

Aşağa gitmek

ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  efe912 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 5:27 pm

bir gorevli düzeltebilirmi her itemde 20 savunma oluo ekstra 5 savunmada yapioz ona ragmen bir ninja 70 80k vuruo ayni durum savascilarda gecerli degil suralardada ninjalardada sadece tükürmeleri vuruo zaten ninjalarin oyunun daha güzel olmasi acisindan bu düzeltilirse güzel olur
ayrica edit charlarda her halukarda 120 bazilari 300 400k vuruo bizim oyun amacimiz noluo anlamiom oyun güzel hatta süper ama abartilmadan yapilsa bu isler güzel olur her neyse bnm asil sikayetim bu ninjalardaki tükürme olaynin asiri güclerinin azaltilmasi yanlissa yanlis deyin ve mutlaka bir cevap bekliorum simdiden tskler....

efe912

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 28/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  CaGatay Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 5:35 pm

haklısın kardesm
avatar
CaGatay

Mesaj Sayısı : 203
Kayıt tarihi : 29/05/10
Nerden : İzmir

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  efe912 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 5:44 pm

tadi kalmioki ninja olmaya zorlanio herkes ezik bir ninja gelio en asagi 20 30k cakip gidio sadece tükürmesi bu kdr vuruo diger skılleri 5 6k gelio sacmalik resmen

efe912

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 28/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  CereNSeA Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 6:15 pm

Arkadaşlar oyunda efsunları iyi dizerseniz size giren vurusu azaltabilirsiniz.

Not:Madem o kadar süper vuruyor ninja o zaman sende NINJA AÇ !!

BENDE NINJAYIM AMA 90-100K ARASI DEGIL GENELDE 250-360 ARASI VURUYORUM
(EDIT DEGILIM)UYELIK ISMIMDEN BENI BILEN BILIR... (SeA)
avatar
CereNSeA

Mesaj Sayısı : 32
Kayıt tarihi : 29/05/10
Yaş : 26
Nerden : İzmir

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  TheFenerLee Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 6:26 pm

Ewt ya Bi üflüyo 200k .... düşürülsün
avatar
TheFenerLee

Mesaj Sayısı : 18
Kayıt tarihi : 29/05/10
Yaş : 27
Nerden : NaapCan Gelcen mi ?

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  SwéétDream- Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 6:31 pm

haklısın sea oyunda bi adaletsizlik yok arkadaslar önemli olan efsunlar ninja sawunması icin yapın farkı qörceksiniz zaten bazen bakıyorumda coqu kisi qelisi qüzel yapıo efsuları sonrada isyan edio..
avatar
SwéétDream-

Mesaj Sayısı : 123
Kayıt tarihi : 29/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  efe912 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 6:50 pm

cerensea 1. si ben ninja oynamayi sevmem 2. si sizin üfleme her neyse buglu dogru düzgün vurmuo
360k editsiz bir savasci bu oyunda vuramaz
ayrica ninja oldun icin elindeki firsatin gitmesini sevmeme nedenini anladim ne güzel savunmali adama bile 100k cakionuz degilmi 20 lik ninja savunma ful ekstra 5 liklerde full ona ragmen cakionuz 100k buraya gelmis solüonuz solesene bana üflemeden baska 10k üzeri cakabilecegin bir skıln varmi bos bu isler
GÖREVLİLER LÜTFEN DÜZELTİN BU ACİGİ BÖLE OLMAZ HERKES ESİT OLSUN SEVDİGİMİZ KARAKTERİ OYNAYALİM SEVDEGİMİZİ DEGİL.....

efe912

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 28/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  efe912 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 6:57 pm

SwéétDream- demiş ki:haklısın sea oyunda bi adaletsizlik yok arkadaslar önemli olan efsunlar ninja sawunması icin yapın farkı qörceksiniz zaten bazen bakıyorumda coqu kisi qelisi qüzel yapıo efsuları sonrada isyan edio..



ARKADAS ZATEN DAMAGE AYARLARİ YUKSEK NİNJALARİN TABİ DÜSER AMA OYNAMASİNİ BİLEN BİR NİNJAYİ 80K İN ALTİNA DÜSÜREMEZSİN ZATEN KRTİK ATİOALR GENELİ SEN FULL KİLİC DÜZMÜS BİR NİNJAYA 60K AT EGER ATABİLİOM DİYOSAN MAVİ BAYRAK LisHan nickim 15k dan fazlasini atan savasci yok bana editler haric gel bana at ama ninjalarda damage ayari yuksek tabiki savunmayla azalir ama nereye kdr azaltican zaten full savunmaliya 100k ya kdr atiolar

efe912

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 28/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  pesimist Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 7:05 pm

La Ninja sana tükürüyo bıcakla alakalı bişey yok orda yani bıcak savunması bosa kaplan kalkan yapcan zehre karsı koyma ve ninja saldırılarına savunma ssansı yapcan 7. effsun bu kdr kolay Very Happy
avatar
pesimist

Mesaj Sayısı : 84
Kayıt tarihi : 29/05/10
Yaş : 24
Nerden : Geldik Nereye xD

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  efe912 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 7:07 pm

pesimist demiş ki:La Ninja sana tükürüyo bıcakla alakalı bişey yok orda yani bıcak savunması bosa kaplan kalkan yapcan zehre karsı koyma ve ninja saldırılarına savunma ssansı yapcan 7. effsun bu kdr kolay Very Happy

SAOL ARKADAS YORUM İCİN HERSEY İYİ GÜZEL DEMİSSİNDE PEKİ ÜFÜRÜKLE 100K CAKİO DİGER SKILLERİ NİYE 5 6K GELİO NİNJANİN ONUDA BİR ACİKLARMİSİN: Shocked

efe912

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 28/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

nija adaleti

Mesaj  qwerty123 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 7:09 pm

ya birakin ub ayaklari beyler benm her sklim 50k dan as sa vurmuyo 90 lwlim okucusvri ismim ful savunmam war nija savasci saman lardan yatiran cikmadi hala fullll savunma hic bos yyok hem savunma elimdeki silahlar saten her karaktere ozel ben 3 sklde yatiriom adam bana ufuruyo canimi yari yapamio 20k vuruyo sonrada ben vuruyom 60k 50k 40k adama en fasla 5 skl atiom
siz dusunun sadece savunma yok ful en iyi efsun beyler
nick:oKuCuSvRi
taniyan ii bilir ......!!!!!!!===:.......... lol! lol! lol! lol! lol! =>hepiniz lol! lol! lol!
avatar
qwerty123

Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 29/05/10
Yaş : 26
Nerden : kayseri

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  efe912 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 7:14 pm

qwerty123 demiş ki:ya birakin ub ayaklari beyler benm her sklim 50k dan as sa vurmuyo 90 lwlim okucusvri ismim ful savunmam war nija savasci saman lardan yatiran cikmadi hala fullll savunma hic bos yyok hem savunma elimdeki silahlar saten her karaktere ozel ben 3 sklde yatiriom adam bana ufuruyo canimi yari yapamio 20k vuruyo sonrada ben vuruyom 60k 50k 40k adama en fasla 5 skl atiom
siz dusunun sadece savunma yok ful en iyi efsun beyler
nick:oKuCuSvRi
taniyan ii bilir ......!!!!!!!===:.......... lol! lol! lol! lol! lol! =>hepiniz lol! lol! lol!


mavi bayraga gel LisHan nickim bana okdr vurabilecekmisin merak ettim Smile

efe912

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 28/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  SwéétDream- Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 7:18 pm

efe912 demiş ki:
qwerty123 demiş ki:ya birakin ub ayaklari beyler benm her sklim 50k dan as sa vurmuyo 90 lwlim okucusvri ismim ful savunmam war nija savasci saman lardan yatiran cikmadi hala fullll savunma hic bos yyok hem savunma elimdeki silahlar saten her karaktere ozel ben 3 sklde yatiriom adam bana ufuruyo canimi yari yapamio 20k vuruyo sonrada ben vuruyom 60k 50k 40k adama en fasla 5 skl atiom
siz dusunun sadece savunma yok ful en iyi efsun beyler
nick:oKuCuSvRi
taniyan ii bilir ......!!!!!!!===:.......... lol! lol! lol! lol! lol! =>hepiniz lol! lol! lol!


mavi bayraga gel LisHan nickim bana okdr vurabilecekmisin merak ettim Smile

LisHan beni bilirsin SweetDream34 her qün qeliriz ziyaretinize arkadaslara durumu anlat hala 100k dan bahsediolar Very Happy
avatar
SwéétDream-

Mesaj Sayısı : 123
Kayıt tarihi : 29/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  qwerty123 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 7:27 pm

ben saten mavi bayragim esop meydandaki herkese ismimi sor solesin ler lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! ilsan esigin onde kacani cktn lan lol! lol! lol! lol! lol! lol!
avatar
qwerty123

Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 29/05/10
Yaş : 26
Nerden : kayseri

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  qwerty123 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 7:31 pm

cvp yok lan ilhan misin ne boksan esmenn onunde giden salak !!!!!!!!!!!!
avatar
qwerty123

Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 29/05/10
Yaş : 26
Nerden : kayseri

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  efe912 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 7:59 pm

qwerty123 demiş ki:cvp yok lan ilhan misin ne boksan esmenn onunde giden salak !!!!!!!!!!!!

seni bir ezerim aklın durur ezme yha senin gibileri cok ezdim aklında olsun ezme pic

efe912

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 28/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  efe912 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 8:02 pm

qwerty123 olum ben seni kesmistim zaten ezme ya simdi hatirladim ezme bir ninja bu Very Happy

efe912

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 28/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  qwerty123 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 8:35 pm

oyunda bkleri m seni gelde bida kes sene cok merak ettim nasil kestin
lol! lol! lol! lol! esik burda konusma oyun acilinca pm at gel esop
avatar
qwerty123

Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 29/05/10
Yaş : 26
Nerden : kayseri

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  efe912 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 8:55 pm

ula pm sen at okdr karisik bir nickin varki kafasi durur adamin seni üflemen bile bir boka yaramayacak o oyun acigi bile kurtarmaz seni kafani yorma

efe912

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 28/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  qwerty123 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 8:57 pm

lan geri zekali mahlukat ben okcuyum 2saat tr yaziom salak sen necisin lan her vurusum 50k bnm senn ufleme bana 20k yi gecmes esme eski yazdiklarimi okuda gel
mal ya kendi carimdakileri soledim ben salak okumadan gelme lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


tamm lan sole ismini soz pm atacam oyun acilinca
ama gelmeyenin anasini sigerim ok mu
avatar
qwerty123

Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 29/05/10
Yaş : 26
Nerden : kayseri

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  qwerty123 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 9:09 pm

aq mun oyununa bi girse su artislik yapan mallari sigecem de girmiyo ki oyuna .....
avatar
qwerty123

Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 29/05/10
Yaş : 26
Nerden : kayseri

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  efe912 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 9:25 pm

oyuna girsin seni sikecem oklarinida sanasokacam simdi okmus oklarini sokarim gorürsün tmm

efe912

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 28/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  efe912 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 9:27 pm

nick LisHan gelmezsen varya yenildignide bburda acikca yazmayi unutma

efe912

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 28/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  qwerty123 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 9:27 pm

oke soz lan yazacam herkesede solucem senn beni kestini
avatar
qwerty123

Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 29/05/10
Yaş : 26
Nerden : kayseri

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ninjalardaki adeletsizlik

Mesaj  qwerty123 Bir C.tesi Mayıs 29, 2010 9:29 pm

ama ben kesersem sen buraya anami sigiyolar yetişin die yazacan ok mu
avatar
qwerty123

Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 29/05/10
Yaş : 26
Nerden : kayseri

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

1 sayfadaki 2 sayfası 1, 2  Sonraki

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz